promenad och läxor:(

Hej  folket!
Var ute en stund me mamma och promenerade asso fett kallt!
Vi köpte typ vin te några grannar som har bjudit oss på middag imorrn kväll:D
Annars har jag bara slappat och sett på tv. och gjort läxor:P(latmask!)
Jag vill vara med Sandra idag, Vi messade igår och insåg att vi nte sett varandra PÅ EN MÅNAD!!!!!!!!!
Så vi kke ska ses när hon kmr hem från farsta med:D
Aja det här är nte direkt en intressant dag men ändå!
Här kmr bilder:
Jag bjuder:P Idag när vi var på väg te Farsta. Inte en fin direkt men det var ju skit kallt:S
Stackars Samuel är sjuk han har gått runt i morgonrock hela förmiddan:(
Mamma♥
Läxor:S
Fem min gammal


Kommentarer
Postat av: Nanna

Låter som en asbra dag.

Jättefina bilder.



Kram

2011-01-29 @ 13:33:11
Postat av: Dilara

Sarah, fan vad bra att du börjat skriva med bilder;D FORTSÄTT SÅ! Din blogg är asa gryym :D

2011-01-29 @ 17:01:27
URL: http://[email protected]
Postat av: elli♥

Ja! SUperbra! Bara du inte lägger upp fula bilder på mig ;) Älskar din blogg nu när du skriver :)!!!!!!!

2011-01-29 @ 19:02:34
URL: http://baraelliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0