Pappas jobb:D

Hej alla bloggläsare!
Idag var jag på pappas jobb, nte så länge men efter det gick vi te burger king och sen gick vi typ runt i stan;D
Annars har jag bara spelat nintendo med Samuel hela dagen men det är ju rätt mysigt med:P
Jag hade tänkt lägga ut lite bilder från idag men min kabeln jag för över bilder te datan med har gått sönder så jag måste köpa n ny:( Har inga pengar nu så det kmr nte hända på ganska länge:(
Det e ju SÅ synd eftersom man säger ju  "En bild beskriver mer än tusen ord" elr ngt:)
Hejdå alla underbara bloggläsare<3


Kommentarer
Postat av: Nanna

Låter som du haft en toppen dag med din pappa. Alltid kul att följa med till deras jobb ju.

Hälsa familjen.



Kram

2011-01-09 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0