Imorgon börjar skolan...

Ja rubriken säger allt:P
Det har varit jätteskönt att ha lov men jag vet nte om jag pallar skolan.
Det känns som om vi har prov typ varje dag och tänk det ärju enligt folk bara början..
Men som jag tänker varje ny termin så ska jag försöka få ännu bättre betyg och joba hårdar:D
Okej nog om skolan!
Jag har ett tips te er (film/serie såklart:D) Det e iaf en ny serie som hade premiär igår och det heter
No ordinary family och den verkar jättebra! Här får ni se vad den handlar om:



Dexters
Rita och The Shields Vic Mackey gör mamma och pappa Powell i den till synes glada och perfekta amerikanska helyllefamiljen som börjat glida isär. Hon är forskare och spenderar för mycket tid på labbet, han är den som får hålla ihop familjen och hjälplöst lyssna på dotterns killproblem. Något måste hända. De drar utomlands.

Inget säger familjesemester som en livsfarlig utflykt till Amazonas djungel, och när de kommer hem omtöcknade efter en flygkrasch upptäcker de något nytt som binder dem samman - ett gäng oväntade superkrafter. Plötsligt har mamma fått superfart och pappa superstyrka. Dottern Daphne kan lämpligt läsa tankar hos både skolans bitch och sitt svin till pojkvän, bara sonen J.J. grinar över att han fortfarande är en enstöring med lässvårigheter. You can't have it all. Något säger mig ändå att det inte blir långvarigt.


Mamma såg första avsnittet igår och sa att det var en riktigt bra serie;)
 Den börjar om typ 45 min så måste börja göra mig klar...

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nja den föll inte mig i smaken.



Kram

2011-01-10 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0