Igår: Farsta med Elli:D Idag:slutade tidigt och myskväll!

Jupp Igår så var jag i farsta med elli:D
Vi gick runt i affärer och elli köpte ett par snygga jeans.
Så det var ju mysigt! Sen åt vi på mcdonalds och jag och elli snackade och kom fram till att vi skulle äta mcdonalds högst en gång i månaden vilket är superbra för jag har ätit det ganska mycket på sista tiden;)
Men idag så slutade vi 12:45!!!!!!!!!!
Asso Dilara din lyckoost du missade music!
Men idag så blire ju myskväll med familjen och imorgon så blir det oxelösund för att fira morfar!
Och vet ni vad morfars pressent är?? Det är e en kryssning som vi alla ska åka med hnm på te Helsingfors elr en annan stad i Finland kmr nte ihåg !
Längtar!
 Aja hejdå alla underbara läsare


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ser fram emot att träffa er imorgon. Det skall bli skoj.

Tänkte åka upp förra helgen,hade inget att göra,men så ångrade jag mig.

Vi ses imorgon.

Kram

2011-01-14 @ 19:17:33
Postat av: D'

sarah skriv

2011-01-20 @ 09:50:49
URL: http://daniellazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0