Bio på heron city:D

Asso shit-.-

Igår var vi i heron city och skulle se bio(jag,Dilara,Elli ,Yasemin och Efe.
Först åkte jag te hökarängen för att möta dom för att se burlessque(stavning?)
Aa men vi missade filmen så vi ba
-Vi väntar te nästa film som går 18:00
Så vi gick typ runt där och väntade skit länge på typ några andra som också skulle se filmen med oss och slösade två och en halv timme på det och så kom dom inte!-.-
Men sen filmen tog slut kl.20:05 och vi tog 173 som egenntligen skulle stanna i Norra Sköndal men sen när vi var i Älsjö så bussschafören ba:
-Älvsjö e slutsation ni måste gå av nu tjejer.
Asso jag höll på att flippa ur och tappa bort alla mina saker och allt.
För inget tåg gick te gullmarsplan men sen så hittade vi ett tåg som stannade i farsta stand så Elli ,Dilara Yasemin och Efe skulle ta ett tåg te Norra Sköndal i från Farsta strand men det typ gick nte elr jag vet inte dom kmr nog skriva om det i deras bloggar:
www.baraelliii.blogg.se
www.brunetthett.blogg.se

Och juste bara så att ni vet så var filmen skit bra jag rekomenderar verkligen den!
Här kmr bilder:

:Haha Efe
yasemin
haha Dilara :P
Elli ville tyvär nte vara med på bild så jag har ingen på hne från igår:(






Kommentarer
Postat av: Nanna

Jaså nu börjar det komma med killar på bilderna. Vad är detta???

Moster måste ju få veta. :)

2011-01-29 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0