Asso shit!-.-

Ni vet nte vad som hände idag!
När jag var på väg hem så var det två killar i 30-35 års åldern som nte kunde svenska och dom typ pekade på mig och pratade med varann
utanför våran port. Och sen så började dom ropa på mig och allt så jag blev skiträdd och gick mot konsum och dom följde efter mig en jätteliten bit men sen gick dom tillbaka .Efter ett tag så började jag gå hem och trodde att dom var borta men när jag kom dit så var dom kvar och skottade snö utanför vårt hus!
Men jag fortsatte ändå och då så visslade en av dom och när jag vände mig om så sa han :
-Hey beautiful!
Asså snacka om läskigt!


Kommentarer
Postat av: D'

Shit va läskigt jag skulle vara jätte rädd men va gjorde du när en av dom sa så där till dig??

2011-01-12 @ 19:30:00
URL: http://daniellazz.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hmm vad obehagligt. Vad va det för dårar.

Tur du inte pratade med dem.

Du är duktig gumman.



Kramar

2011-01-13 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0