värsta snökaos !!

Igår kom detn typ ingen te skolan på grund av snökaos !!
Halva klassen var där så vi såg typ bara på film och lekte sånglekar:D
det var rätt mysigt enligt mig men jag var ändå lite avundsjuk på Elli och Dilara som fick stanna hemma.
Men jag var helt slut igår så jag somnade typ vid 18:00 !!
 Har precis sett på en film som heter  två Tiger bröder som var jättesorglig:D
Hade nästan glömt hur söta dom e:D Älskar tigrar!
Här kmr bild:
Filmen:D
Jag ger den 7 av 10♥
Idag ska jag också se In the wild och vampire diaries:P
Bild på mig:D(1min gammal)
puss♥


Kommentarer
Postat av: Nanna

Låter som en bra film den med tigrarna.

Va de andra 2 också bra? Ja Vampier diaries vet jag ju är bra. :)



Kram

2011-02-15 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0