Tråkdag !!

Hej alla underbara bloggläsare !!
Idag hade vi test :( Jag tror att det gick sådär...
IMorrn har vi test igen , blir så galen att vi har test två dar i rad !
Aja nu ska jag sluta klaga :P
Idag hade jag iaf choice(kör) Det var väl OK idag , jag tkr att Ms Mcpherson e rätt bra .
Jag anmälde mig just te Music workshop och där kan man få lära sig lite sångtekniker och sånt av folk som har hjälpt deltagarna i Melodifestivalen ! Men jag tror nte att dom kmr att välja mig efersom att jag skrev att jag var helt okunnig inom musik,vilket jag e !
Men man kan ju alltid hoppas:D
Här kmr Dagens outfit:
INget speciellt men..
Har lust att spela lite gitarr så jag tänkte göra det nu:P
puss♥
  


Kommentarer
Postat av: Nanna

Då får vi hålla tummarna att de väljer dig gumman.



Vad fin du va idag.



Kram

2011-02-18 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0