Mår mke bättre:D

 Nu känns det faktist mke bättre:D
Jag hade först tänkt att jag helt klart skulle gå te skolan imorrn men nu är jag nte riktigt säker..
efersom att så fort jag har ätit en hel portion mat elr går runt så sätter magen i gång igen:(
Det värsta e att jag missar så mke i skolan också men man måste ju få vara sjuk:P
Ska ringa Elli elr Dilara i helgen och fråga om jag missat något viktigt som nte står på schoolsoft om jag e hemma imorrn.
Annars har jag inget att blogga om förutom mitt gnäll:P
Men jag lovar att skriva om mer intressanta saker när jag e helt frisk då ska jag också ta ut en massa bilder:D
puss♥


Kommentarer
Postat av: Nanna

Du får äta typ yoghurt eller något sådant. Man skall inte äta mat direkt för då shockas magen.

Vadå du måste ju skriva att jag och Mormor kommer till er imorgon. Så får du ju ta en snygg bild på mig och lägga upp här, så alla får se vilken cool moster du har. :) Kram

2011-02-03 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0