Dans !!

Hej alla bloggläsare :P
Idag så har jag dans men Sandra,Daniella och Emma:D
Jag har glömt typ allt vi lärde oss,för att vi har haft så mycket prov förra veckan:(
Men vi lärde oss inte så mycket så jag kmr nog ikapp;)
Annars har det inte hänt så mycket förutom att vi fick tebaka lite testresultat(inte nöjd-.-)
Hoppas att jag får sova över hos Dilara imorgon !! Jag får aldrig sova över känns det som !!
Hoppas !!
Men men ska göra lite öäxor nuu -.-
puss♥
Å juste...
Dagens outfit:

Sandra och Daniella♥
Emma♥
puss igen !



Kommentarer
Postat av: Nanna

Kul att du fortsätter med dansen. Men du jag hörde du va sur på mamma och pappa. Det är ju inte bra.



Kram

2011-02-22 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0