SJUUK!!!

                                                              Hej alla bloggare!
                      Är ju sjuuk ida!! Elr jag blev det igår så jag fick gå hem från skolan. jag har någon
                      sorts försylnig för jag har ont i halsen,huvudet och är teppt i näsan!
                      det är skit jobbigt att vara borta från skoolan eftersom att jag missar
                       så mycket. Men jag får jobba lite hemma idag med! nu ska jag göra
                        lite läxor!                          kramizz Sarah!<33
                        

                            Ps. Jag lägger inte ut några bilder ida på mig eftersom att jag är sjuuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0