tillbaka:P

                                                                  Hej alla bloggare!

                 Nu är jag äntligen tillbaka från oxelösund! Jag har fått massor av fina pressenter
                 Det  var som ett paradis! Här kmr lite bilder från och med min födelsedag:P
          
Presseenter jag fick

Från myskvällen i torsborg

Utsikten från fönstret

När samuel dukade till lunchen

Nu kmr lite bilder på mig









Huset Torsborg

Hallen

Lilla matrummet

Ett av sovrummen jag hann inte ta kort på hela huset:(
När vi cyklade till stranden

Mamma och samuel

Stranden

Min födelsedagstårta!

släkten på mammas sida

Johanna(min moster)

Lite pressenter jag fick!


Det var allt! Hejdå!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0