HEELG!!!!!!!!!!!!

             Äntligen är det helg! det känns som om det har gått en månad fast det bara har gått en vecka! Idag så ska vi iaf gå på bio vi ska se the last airbender! Hoppas att den är bra nu då:D
jag har juh inte skrivit så mycket dom sista dagarna så jag tänkte berätta vad som har hänt nu:P

1. Jag var hemma hos elli vi skulle se massor av filmer t.e.x The american mal och sånt men vi hann
bara göra läxör:(.
2 Sen igår så åkte pappa te Etiopien och han ska vara där i en vecka saknar hnm redan!
3.och så gick jag te farsta med elli fast vi var inte där så länge för efter en stund så ringde pappa mig och
påminde mig att han skulle åka och jag hade glömt det så jag sprang till tåget och kom hem i tid
som tur så!
4.Sen gick jag hem te emma och började se på en film som jag inte kommer ihåg namnet på
men jag hann inte se klart den:(

Här kmr bild på emma:

haha lite suddig men rolig!
 


Kommentarer
Postat av: E'

Neeh va taskigt sarah!!!!!!!!!!



De e den fulaste bilden som finns på mig!!!!



Taha ska lägga in en ful bild på dig som hämd!

Mmmmmmoooooooohahahahahahahhhaaaaaaaaaaaa!!!!



Hihi



Kramizzar till diig sötiz<333333333333333



//EmmaSötiz

2010-10-23 @ 12:33:53
URL: http://emmasotiz.blogg.se/
Postat av: sarah

haha!!! Men våga bara lägga ut en ful bild på mig!:D

kramizz

2010-10-23 @ 18:46:13
Postat av: Nanna

Jaha så pappa är i Etiopien nu då. Hoppas han får det bra.

Vem är den här nya tjejen Elli? Ingen jag vet vem det är. :)

Ha det så bra

Kram

2010-10-25 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0