tråk...

Hej alla bloggläsare!
Sitter hemma och har tråkigt!
Skulle nyss se på one tree hill men den där sidan som jag skulle se set på var jättedålig!:(
Men aja...
Idag var vår sista lektion datakunskap. Men våran vanliga datakunskaps-lärare var tyvär borta för dagen så vi fick ha en supersträng spanska lärare som var skit-skum! På datakunskaps lektionen fattade jag iaf 0,00 och min lärare med.
och när man frågade om hjälp blev hon typ arg för att man frågade! Ingen av tjejerna i klassen tyckte om hne så mycke. och det förstår jag!
Efter det så fick jag skjuts av Dilaras mamma te farsta och vi gick runt där en liten stund men Elli skulle iväg så jag hade sällskap med hne på väg hem:) Vi kunde bara nte sluta skratta! Elli blev helt knasig också haha!
love y<3
Haha innan halloween

Ska läsa elr se på tv nu..


Kommentarer
Postat av: Nanna

Tråkigt med sidan och den stränga läraren. :(

Hoppas du får en bättre dag imorgon.



Kram

2010-12-01 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0