Mammas jobb:p

Sitter på mammas jobb.
förlåt att jag nte har skrivit men våran dator e trasig!!!!
aja pappa kmr ju hem idah så han kan förmogligen fixa!
Gud det har hänt supermycket!
t.ex så har jag stukat armen det kmr bilder när vår dator e fixad!
Jag har bråkat med några av mina närmaste vänner vilket jag verkligen ågrar att jag gjorde!:(
Förlåt:((
Jag har varit i farsta hundra ggr!
Och bäst av allt: 
haloween festen(lägger ut bilder sen!)
också andra saker jag nte kmr ihåg!
det var allt för idag:(
skriver mer när jag har tid och när vår data e fixad!
Bye alla bloggare<33333333333333  


Kommentarer
Postat av: Nanna

Låter som du hunnit med hur mycket som helst ju.

Men ja du är ju ung och orkar mer.

Hälsa Mamma,lillebror och pappa.



Kram

2010-11-01 @ 14:43:08
Postat av: sarah

haha aa de hälsar tillbaks!<3

kram

2010-11-02 @ 07:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0