Hatar ASTMA!!!!!!!!!!!

Hej bloggish!
Sitter och har tråkigt. Mamma och Samuel överraskar mig med att möblera om HELA mitt rum:P
Dom e juh bara för snälla!<3
Jag hade iaf en jättedålig natt kunde nte sova de sista timmarna(från kl. fyra på natten!)
Astman försvann bara nte! Jag tog medicinen(stavas?) typ hundra ggr men den ville nte helt enkel hjälpa!:(
Så idag tog mamma ledigt för Samuel hade det jobbigt med. Vi har mest sett på film och har tagit det lungt:)
Jag vet lite tråkigt innlägg men ändå har inget annat att göra:P
kramizz Sarah<3
haha foto från ellis mobil


Kommentarer
Postat av: Nanna

Eh inga inlägg är tråkiga. Man kan inte göra saker jämt. :)

Låter jobbigt det där med astman. Men skönt att mamma va ledig. Hade ni det mysigt hemma tillsammans ju.

Vad menar du med att Sammie hade det jobbigt?



Kram

2010-11-04 @ 12:58:18
Postat av: sarah

Nä du har rät:) Mm det är väldigt jobbiggt med astman:( men jag ska ju ändå till doktorn i december och göra utredning. Samuel hade väldigt ont i huvudet och halsen det var det jag menade med"jobbigt". kram

2010-11-04 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0