HAHA!

Hej alla bloggare!
Ni vet nte vad som hände igår:P
På gympan så fick vi oika nummer och Jag fick nummer 12 och Dilara med,fast hon var på det andra laget vilket vilket gör att hon och jag ska spela fotboll själva i gympasalen medans alla tittar:P
Och jag suger på fotboll!!!
Men iaf gympaläraren ropade upp nummer 12 och både jag och Dilara börjar springa mot bollen och BOOMM! vi springer in i varandra!(PINSAMT!) Och hela klassen börjar skratta:)
Ni skulle ha sett Elli...
Hon ligger och sparkar med fötterna och garvar ihäl sig!(och kan nte sluta!)
Men det var ändå rätt kul!:P(Ingen av oss gjorde illa sig som tur så:)
¨Men sen såg jag camp rock:) Den var rätt okej.
Efter det gick jag Sandra och Daniella te dansen som vanligt:)
Men nu måste jag tagga te skolan!
Elr oj såg fel på klockan men måste göra mig klar...
Hejdå bloggish


Kommentarer
Postat av: Daniella

Sarh älskling skriv på din blogg

Jag kollar på din blogg så har du inte skrivit något

Snälla rara Sarah skriv



Puss och kram

2010-11-11 @ 18:38:12
URL: http://daniellazz.blogg.se/
Postat av: sarah

oki ska skriva nuu!

ps.I love you!

2010-11-12 @ 06:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0