Uppvisning:)

hej alla bloggläsare!
Idag var det ju som sagt uppvisning på dansen och jag blev faktist nöjd!
Vårat extra nummer som jag,Daniella och två till killar som heter Leo och typ Anton elr nått gjorde
gick som tur så bra!
 Det har ju nte riktigt känt som jullov än eftersom att jag har fått få upp typ åtta på morgonen
eftersom att jag har haft genrep och sånt ganska tidigt på morgonen men nu ska jag bara ta det lungt och göra som tipset jag fick av Johanna(min moster)  "njut av lovet medans du kan" elr nått liknande;)
Har nte riktigt bestämt om jag ska följa med te mammas jobb elr om jag bara ska vara hemma och ta det lungt.
Men nu ska jag nog se om det finns något bra på tv...
Elr en sak till ni kanske vill se hur mitt skolfoto såg ut här kommer en bild:
Oj det var visst nte så bra bild som jag tagit på mobilen men det får duga..


Kommentarer
Postat av: Nanna

Vad roligt att det gått bra för er idag. :)



Nu får du njuta då av lovet.



Kram

2010-12-19 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0