filmkväll:)


Hela famlien ska snart ha myskväll:)
elr det är ju fortfarande eftermiddag så jag antar att det är en filmeftermiddag!
Idag har jag bara varit hemma oh sett på tv och sovit eftersom att jag fortfarande är sjuk:(
Har nte varit ute på typ tre dagar så det känns jätteinstängt!
Imorgon äre ju skola men tror nte att jag kan gå:(
Aja har nte så mycket mer att skriva för att jag har ju nte gjort något...
Jo förresten såg på vampire diaries och det var helt ok men kunde ha varit bättre, det hände nte så mycket som det brukar enligt mig.
Elena  iaf var skittaskig mot Damon!
 


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ursh vännen att du blivit så sjuk. :(

Mysigt med filmeftermiddag. :)



Hoppas du mår bättre snart.



Kram

2010-12-05 @ 17:26:08
Postat av: Dilara!

USCH! HATAR ELENAA!!!! HATAR HENNE!!

2010-12-06 @ 16:48:23
Postat av: E'

Heej Sari!<33



Hur mår du nuuh???



Älskar diig bästis!<33

2010-12-09 @ 17:53:30
URL: http://emmasotiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0