Heej bloggen!

                                                                hej bloggare!

                    Idag så va jag med Emma och Daniella först så fikade jag med  Emma Emmas mamma och min
                    mamma det var supermysigt och jag o mamma bakade en super god kladdkaka. Sen 
                    ringde jag och Emma Daniella och vi cykla o prata och sånt sen gick vi till poolen!
                                                Men nu måste jag göra läxor:(



                                                        kramizz sarah!<33
                                  

           ps. Älskar er Emma,Daniella och Sandra vet inte vem jag skulle vart utan er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar diig me!<33

2010-08-29 @ 09:18:52
URL: http://emmasotiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0